در شرکت بین المللی تاوریژ بلبرینگ ، ما بر این باوریم که تحرک خلاقانه در هر یک حوزه های فعالیتی شرکت به معنا و مفهوم پیشرفت مستمر در کل اندام شرکت است.

بعنوان یک واقعیت اساسی ، اتخاد رویکرد پاسخگویی های فعال به نیازهای مشتریان و خریداران محصولات تولیدی و عرضه شده از طرف شرکت، بهترین راهنما در رسیدن به افق های اهداف برای ما همانند تمام سازمان های نوآور، محسوب میگردد.

بر مبنای نزدیک به سه دهه برخورداری از حضور فعال در بازارهای بلبرینگ و نیز بر اساس برخورداری از روابط متقابل نزدیک فنی-تجاری با نیازمندیهای مشتریان اصلی و عمده خریداران محصولات نهایی، بویژه در تامین نیازمندی سطح بازارها و نیز تامین نیازمندی شرکت های تولید کننده تجهیزات اساسی  (OEM)، ما به این امکان دست یافته ایم که بطور کامل با تفصیل و جزئیات واقعی نیاز آنها بر مبنای مستندات و مدارک فنی مربوطه از آشنایی های از نزدیک برخوردار باشیم.

تلاش های همه روزه ما بر این اساس مبتنی می باشد تا به طور سیستماتیک موارد را مطابق با فناوری روز و شناخته شده جهانی که در حال حاضر و توسط سازندگان معتبر بین الملللی عمل می شوند پیش ببریم. این مطلب به این مفهوم می باشد که ما بطور کامل واقف هستیم که امروزه بیش از هر زمان دیگری قدرت نوآوری، عامل مهمی برای موفقیت یک شرکت پویا و با توانمندی های دینامیکی در سطح بین المللی می باشد.

در مبادرت به این مهم ، جلسات فشرده برنامه ریزی شده با مشتریان خود بویژه در مورد استفاده کنندگان عمده بر حسب نوع نیازمندی های درخواست و یا گزارش شده آنها به صورت های ادواری و موردی بانجام می رسانیم.

برگزاری چنین جلساتی که عموما با ارائه مشاوره های فنی و تکنیکی همراه می شود عموما با کسب اعتماد استفاده کنندگان نهایی و دریافت سفارشات جدید و یا ارائه راهنمایی های مناسب در پیشنهاد گزینش منابع تامین مطمئن و کسب سفارشات برای تامین نیازمندی ها مطابق برنامه های زمانبندی شده مورد توافق است.

این راه حل ها به آنها امکان می دهد تا کیفیت و عملکرد محصولات خود را مستمرا بهبود بخشند و علاوه بر کاهش هزینه تولید محصولات خود، محصولات خود را برای موفقیت در بازارهای بسیار رقابتی معرفی کنند.

ارائه خدمات فنی و مهندسی مستمر و مطمئن به متقاضیان و مشتریان ، نقطه قوت ما در مقایسه با سایر تامین کنندگان معمول محسوب می گردد.

بلبرینگ ها تقریباً برای همه انواع ماشین آلات یا تجهیزات از ماشین های ابزار گرفته تا خودروها ، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، موتورهای الکتریکی و ژنراتورها، لوازم خانگی و صنایع راه آهن ، صنایع سیمان ، نورد و ذوب فلزات و فولاد و غیره لازم و ضروری هستند.

اساس تحولات تکنولوژیکی این بخش، نوآوری های مختلف در انتخاب مواد خام و استفاده مناسب، ساخت و مونتاژ پردازش، کیفیت مناسب و کنترل تضمینی است که با افزایش طول عمر محصولات، راندمان بالاتر، عمر طولانی و نیازهای نگهداری کمتر را به همراه داشته است.

علاوه بر تامین نیازمندی های مشتریان با برترین و مناسب ترین کیفیت ها از خطوط تولیدی خود ، آمادگی کامل داریم که سایر نیازمندی های مشتریان خود را از دیگر منابع تولید کننده بین المللی و از طریق شرکت های معتبر جوینت خود تهیه و تامین نمائیم.

خدمات ما مبتنی بر تجربه چندین ساله پروژه های اجرا شده و دانش خود ما در طول بیش از دو دهه حضور منسجم و با کیفیت بالا در بازارهای داخلی و خارجی است.

با بهره‌گیری از تیم‌های مهندسی با تبحرهای چند گانه و با صلاحیت بالا و با استفاده از پشتیبانی‌های ارائه شده توسط امکانات آزمایشگاهی استثنایی موجود در شرکت و همچنین کسب همکاری از شرکت‌های معتبر بین المللی جوینت خود ، قادر به ارائه خدمات به شما هستیم.  

  • مبادرت به مطالعات مفهومی نسبت به طرح های جدید و از پیش تعریف شده؛
  • طراحی ابعادی آرایش یاتاقانی نسبت به شرائط بارهای وارده به موقعیت استقراری و تکیه گاهی؛
  • بهینه سازی طرح هندسی داخلی بر اساس بهترین ترتیبات جدید یاتاقان پیشنهادی؛
  • تجزیه و تحلیل حساسیت در بلبرینگ های آسیب دیده و خراب با پیشنهاد بهترین اقدامات احتیاطی، راه حل ها و جایگزین ها؛
  • ارائه مستندات طراحی دقیق مجموعه ها و تک تک قطعات محصول بر روی مجموعه های اصلی یا فرعی؛
  • تنش مکانیکی در دماهای بالا؛ تجزیه و تحلیل تنش-کرنش ؛
  • تعیین سفتی، تجزیه و تحلیل شکستگی و پیشنهاد بهترین اقدامات احتیاطی ؛
  • پیشنهاد بهترین بلبرینگ های معادل در میان سایر منابع تامین کننده فنی-اقتصادی موجود و بهترین.